esmaspäev, 26. aprill 2010

See lõputu algus...

Et kõik ausalt ära rääkida, pean ma alustama sellest, kuidas ma olen juba aastaid oma toidublogi alustamist edasi lükanud. Nii hea oleks teinekord üle vaadata mõnda retsepti. Paberile kirjutatu on kadunud või siis pole üldse meeles olnud retsepti kirja panna. Samuti on võimalik ükskõik kus maailma otsas avada blogi ja lemmikretsept välja otsida.
Selles alustamises pole ju midagi keerulist, aga kokkamist on ju kole palju ja kirjutamiseni lihtsalt ei jõua. Täna tundsin, et nüüd on selleks ülim aeg! Ja egas midagi- hakkame pihta! Eeee... kui aus olla, siis nüüd lippan küll kööki. Aga ma kirjutan siia veel täna õhtul kindlasti. Seniks panen ühe pildi hunnikust, millega ma juba mitu päeva maadlen. Kommid pärit Lätist.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar