esmaspäev, 17. detsember 2012

Projekt "Nädala õhtusöögid Toidutare.ee retseptidega"

Niisiis möödus eile pool päeva Toidutare.ee lehel menüüsid sirvides. Kuna ma olen tegelikult harjunud toitu tegema ikka tunde ja maitse järele, siis saab kokkamine retseptide järgi kindlasti minu jaoks raske olema. :) Noh ja nii ta siis käima läks...

Kõige esimene päev- seljanka jeeeee! 

Leidsin argipäeva retseptide hulgast lihaseljanka. Super- tundus kiire ja odav! http://www.toidutare.ee//retsept.php?id=6560  Supiga pidin alustama juba ennem lõunat, kuna väiksem magas ja õhtupoole pole enam aega vaaritada, siis tuleb jõulupeole sättima hakata! :)

Seljankat teen ma tavaliselt ikka otsast lõpuni ise. Purgisupid pole minu rida- ei maitse, igasugu jama täis ning sellest HEA supi saamiseks tuleb päris palju asju juurde lisada. Kuigi vahel harva nt suvel maal või suvilas olles läheb mõni purgisupp ikka kiirel ajal potti. See oli nüüd siis sissejuhatus. :))

Tegelikult läks juba seljanka algus metsa. Kuna kondiga liha mul ei olnud, siis lõikasin tükkideks 300 grammise kaelakarbonaadi tüki. Tavaliselt keedan ise puljongi. Täna leidsin kapist õnneks 2 puljongikuubikut. Viinerite järel käisin poes, kuna tavaliselt neid minu külmikus ei ole.

Lõpuks sai siis retsept selline:

300 gr sealiha
100 gr (4 tk) viinerit
100 gr sinki
2 viilu suitsupõske
2 spl õli
1,5 sibulat
2 l vett
2 puljongikuubikut
3 marineeritud kurki
pool purki musti oliive
purk purustatud tomateid
2 spl ketšupit
2 spl magusat chilli kastet
soola
3 kartulit (kes ei soovi, võib välja jätta)


Tükeldasin sealiha ja kuumutasin koos sibulaga suures potis õli sees. Lisasin 0,5 l vett ja puljongikuubikudning jätsin liha hauduma. Samal ajal viilutasin viinerid, singi, suitsupõse ning lõikasin kuubikuteks marineeritud kurgi. Need panin kõik pannile ja praadisin seni, kuni viiner ja sink hakkasid pruunistuma. Siis lisasin ülejäänud vee potti, tükeldasin kartuli ja viilutasin oliivid. Kartul potti ja kui see oli juba peaaegu pehmeks keenud, siis kallasin juurde ka purustatud tomatid, singid-viinerid-kurgid, oliivirattad, ketšupi ja chilli kastme. Natuke soola-pipart võib ka juurde panna.




Selline tuli siis minu esimese projektipäeva õhtusöök. Ei suuda ma ikka näpuga retseptis järge ajada. :) Igatahes väga maitsev supp!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar